S.No |
Proje Adı ve Numarası |
Başlama-Bitiş Tarihleri |
Bütçe (Euro) |
Proje Ortakları ve Konusu |
||
1 |
Viability Innovation Scientfic Creativity Oriented Network For Training and İnstrucation (VİSCONTİ) |
2014-2016 |
297.000,00 € |
Fen Bilimleri Öğretiminin mesleki eğitim yolu ile sanayiye uygun hale getirilmesi amaçlanmaktadır. |
||
2 |
Open Door to Europe |
2014-2016 |
16.580,00 € |
Yurt dışındaki kurum ve kuruluşların personel eğitimiyleilgili yerinde inceleme yapılması ve bilgi edinilmesi amaçlanmaktadır. |
||
3 |
Today Tomorrow Together |
2014-2015 |
10.250,00 € |
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi akademisyenlerinin eğitim alma hareketliliği projesidir. |
||
4 |
Reinforcing Entrepreneurship in Adults (REAL) |
2015-2017 |
245.000,00 € |
İşsizlerin girişimcilk yaparak emek piyasasına entegra olmalarına yardımcı olmak amaçlanmaktadır. |
||
5 |
Innotive Motivation Approach For Vocational Training And Its Virtual Application (IMOTIVE) |
2015-2017 |
132.000,00 € |
Mesleki eğitimde öğretim elemanlarının motivasyonunu araştırmak amaçlanmaktadır. |
||
6 |
Ensuring Equability in Education For Migrant and Refugee Pupils(EDUCAMİGRANT) |
01.09.2015-31.08.2017 |
36.875,00 € |
Mültecilerin; eğitimci, öğretmen ve ve öğrenci eitimlerinin araştırılması |
||
7 |
Educating On "Climate Forest" |
01.09.2016-31.10.2017 |
8.025,00 € |
İklim değişikliğiyle mücadelede ormanların rolünü vurgulamak amacıyla gerçekleştirilmiş bir projedir. |
||
8 |
Let's Shape Your Career |
2016-2017 |
20.640,00 € |
İşşizlik oranının yüksek olduğu 9 ülkeden katılımcılara iş planı, proje yazma, girişimcilik eğitimleri verilmesi amaçlanmaktadır. |
||
9 |
UPPScience |
01.09.2016-28.02.2019 |
9.890,00 € |
Myo' larda verilen eğitimin kalitesini arttırmak ve sınır ötesi işbirliği yapmak amaçlanmaktadır. |
||
10 |
Project ın-Orchestra |
01.09.2019-31.09.2019 |
40.100,00 € |
Dezavantajlı gençlerin kültürel olanaklara erişebilmesi için multimedya hikaye anlatımının kullanılarak dezavantajlarının kaldırılması amaçlanmakadır. |
||
11 |
Open It Up Boosting Adult Educator Competencez to Upskill Pathways of Adult Learners |
15.10.2017-14.02.2020 |
15.200,00 € |
Yetişkin öğrenciler için etkili okuryazarlık, dijital ve girişimcilik becerilerinde dijital öğretmen eğitimini genişletmeyi ve geliştirmeyi amaçlamaktadır. |
||
13 |
SMALL BUSINESS DEVELOPMENT CENTRE FOR YOUNG ENTREPRENEURS |
31.12.2017-31.12.2019 |
221.355,00 € |
Açık erişim eğitim modülleri ile genç girişimcilerin yönetsel, finansal ve iş yetkinliğini geliştirmek amaçlanmaktadır. |
||
14 |
TIMELESS: Cultural Interpretation As A Non-Formal And Informal Learning Method In Adult Education |
01.12.2019-31.11.2021 |
156.685,00 € |
Projenin temel amacı yetişkin eğitiminde |
||
15 |
Applying Arts for Education, Creativity and Innovativeness |
01.11.2019-31.10.2021 |
21.874,00 € |
Edebiyat ve güzel sanatların yaygın ve informal yetişkin eğitiminde yaratıcı kullanımını teşvik etmeyi amaçlamaktadır. Ayrıca yetişkin eğitimcilerini ve eğitim profesyonellerini sanatın eğitim sürecine nasıl uygulanacağı konusunda uygulamalı metodoloji ve araçlarla donatmayı amaçlamaktadır. |
||
16 |
Developing an Out-of-School Learning Curriculum for Teacher Education Programs (DOSLECTEP) |
01.10.2019-31.09.2021 |
9.780.00 |
1. Hacettepe Üniversitesi (Koordinatör) |
||
17 |
Practices for Increasing Exportoriented Entrepreneurial Skills of VET Learners |
01.12.2019-31.11.2021 |
17.260,00 € |
Meslek lisesi öğrencilerinin e-ihracat, dijital beceriler ve dijital girişimcilik eğilimlerinin geliştirilmesi proje konusunu oluşturmaktadır. Proje kapsamında oluşturulan web portalı üzerinden kapsamlı dış ticaret eğitimleri verilmektedir |
||
18 |
Promoting Insturctional Coherence in Science Trough Teacher Education (PICOSTE) |
01.09.2017-31.08.2020 |
10.640,00 € |
Fen Bilimleri ve matematikeğitiminde yenilikçi öğretim uygulamalarının geliştirilmesini ve bu uygulamaların hem öğretmen eğitiminde hem e sınıflarda uygulanmasını hedeflemektedir. |
||
19 |
DECOSTE: Designing and Enacting Coherent Science Teacher Education |
01.09.2020-31.08.2023 |
23.597,00 € |
1.IPN-Leibniz Institute for Science and Mathematics Education-Almanya(Koordinatör) |
||
20 |
Progression and Pedagogy of Design: Contextualizing Design based Pedagogy in Teacher Education Programs (P2D) |
02.11.2020-01.05.2023 |
124.670,00 € |
1. Uşak Üniversitesi (Koordinatör) |
||
21 |
ACT ABLE |
01.10.2020-30.09.2022 |
29.517,00 € |
Zihinsel yetersizlik yaşayan bireylerin sinema ve tiyatro gibi görsel Sanatlar aracılığıyla iletişim becerilerinin artırılmasını amaçlamaktadır. |
||
22 |
MAP: Motivate/Encourage, Act/Create, Promote |
01.11.2020-31.10.2022 |
19.369,00 € |
Projenin genel amacı, AB eğitim sistemlerinin yetişkinlerle birlikte çalışan yetişkin eğitimcileri destekleyen yeni eğitim yaklaşımlarından ve perspektiflerinden yararlanmaya daha hazır hale gelmesidir. Yeni teknolojilerin kullanımından yararlanarak eğitimcilerin ve yöneticilerin dijital yetkinliklerin potansiyelini ve son olarak yetişkinlerin yaşam boyu öğrenmeye başlama ve içinde kalma motivasyonunu kullanmayı amaçlamaktadır. |
||